Saturday 6 October 2012

Wii

Hej :)

Zero bloggowanie wczoraj -przepraszam,ale wiktoria u mnie nocowała nie miałam ochoty robić posta ;3 Zastanawiacie się pewnie czemu taki tytuł?a więc sprzedaję swoją konsole która nazywa się wii,za 120 funtuw,czasy są cieszkie,a ja i tak w to nie gram tylko leży w szafie :d,heh żartuje poprostu zarobię na tym i się ciesze,bo za 50 funtuw kupię sobie pare rzeczy a 70 zachowam i będę zbierała na podwójne łóżko więc spokoo ;* wiecie co ostatnio mam takie coś że nie mam ochoty bloggować..Idę pisać z stephanie,papa

Do napisania ;>










7 comments:

  1. wii ,zawsze spoko


    Seattle Latte ,mmm <3

    jutro jadę do Silesia City Center,więc Starbucks obowiązkowo

    ReplyDelete
  2. zawsze chciałam mieć konsolę wii:3

    ReplyDelete
  3. Chciałam mieć kiedyś wii... a ze 120 funtami zrobiłabym coś innego, ah, może to za mało na mój aparat czy telefon, ale bym coś wymyśliła ;3
    Sin
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    ReplyDelete
  4. o konsola wii - super.;)
    ale cena mnie zniechęca :D

    super fotki :)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. xbox lepszy :D
    obserwujemy?
    http://nbyen.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz,odwdzięcze się :)
Nie dodawaj się do obserwatorów jeśli nie będziesz wchodzić na mojego bloga!
Jeśli chcesz żebym odwiedziła twój blog,to przeczytaj posta.Nie pisz tylko
''super'' bo wtedy niewiem jaka rzecz cie zainteresowała.