Sunday 16 September 2012

POWRÓT

Heyyy.
Postanowiłam wrócić,do bloggowania,czytająć inne bloggi,uświadomiłam sobię jak bardzo kocham bloggowanie,nawet jeśli czasem nie mam na nie siły,robienie filmików jest fajne,ale męczące.Postanowiłam robić filmiki czasami,ale jeśli tak to na bloga,nie na youtube.Wiem ,że jestem zmienna,i was za to przepraszam,ale zanim znajdę to co na prawdę kocham robić,muszę przejść przez różne etapy w moim życiu.A fotografia jest jedną rzeczą którą kocham robić.

Dzisiaj wstałam o 9,i gadałam trochę z Wiktorią która zawsze wcześnie wstaję,a dla mnie to wyjątek,hehe.
Potem poczytałam bloggi na laptopie,ogarnełam pokój,i przebrałam się,teraz jem kogiel-mogiel i oglądam Nickelodeon-Tajemnice domu Anubisa. :)

Miłego Dnia.






Mistrz głupich min-To ja,heh.

3 comments:

  1. Fajnie, ze wracasz . : )

    Obserwuję . ; )
    Zapraszam do mnie . : http://onedloveeforever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super że wróciłaś:*
    +bardzo fajny blog:D
    ++zapraszam do nas:)
    +++dodaj do obserwatorów ja już to zrobiłam :P

    ReplyDelete
  3. Witamy z powrotem :*
    Pozdrawiam i zapraszam .

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz,odwdzięcze się :)
Nie dodawaj się do obserwatorów jeśli nie będziesz wchodzić na mojego bloga!
Jeśli chcesz żebym odwiedziła twój blog,to przeczytaj posta.Nie pisz tylko
''super'' bo wtedy niewiem jaka rzecz cie zainteresowała.