Thursday 27 September 2012

Prawdziwi Przjaciele

Heeei ;33

Dziś nawet ładna pogoda,w szkole mieliśmy angielski chemie niemiecki i matme ;3 Miałam test nawet spoko bo się nigdzie nie ruszam i zostaję w tej samej klasie,co jest nawet spoko na moim poziomię.Pewnie się zastanwiacie czemu właśnie taki tytuł posta?Zaczynam się zastanawiać którzy ludzie to naprwade moi przyjaciele,nie będę wyjawiała szczegółów,ale poprostu jestem dziś trochę smutna.Mam ochotę iść z psem,a potem do koleżanki , potem napić się coli czy coś. ;33 Albo kupić sobię zimną cole i chipsy i zostać w domu i odwiedzać wasze bloggi..niewiem,jutro piątek!Nie moge doczekać się do niedzieli , trzymam kcuki na ładną pogodę i jedziemy na targ!Fajnie bo przyszła już moja kurtka na zimę,podoba się wam? :)
Ja lecę...

Do napisania ;>







7 comments:

  1. Świetny outfit ! obserwuje
    zapraszam:ailatan99.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ładną masz bluzkę :3
    obserwujemy?;)

    ReplyDelete
  3. o super outfit i kurtka ♥ :)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetna kurtka ;)
    Bardzo zaciekawił mnie twój blog więc postanowiłam, że zaobserwuję ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alex-alex9.blogspot.com/
    ♥♥

    ReplyDelete
  5. Fajna kurteczka :d.

    A na jakie targi się wybierasz?

    ReplyDelete
  6. Kurtka fajna, a jeszcze fajniejsza twoja bluzka <3
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz,odwdzięcze się :)
Nie dodawaj się do obserwatorów jeśli nie będziesz wchodzić na mojego bloga!
Jeśli chcesz żebym odwiedziła twój blog,to przeczytaj posta.Nie pisz tylko
''super'' bo wtedy niewiem jaka rzecz cie zainteresowała.