Sunday 17 June 2012

Neon

Hey :) Dzisiaj byliśmy z wiktoria i julią ( wiktori kuzynka ) na mojej trampolinie,było fajnie ale potem Julia sie  obraziła i poszła,ja z wiktorią sie wygupiałyśmy a potem poszła do domu..
Zwyczajny dzień oprucz tego ,że w sobotę dostaje aparat WKOŃCU,tak sie ciesze że nawet nie wiem jak sie ciesze.WKOŃCU będę mogła blogowac ile chce,kiedy chce.Uzbierałam prawie całą sumę,mama tylko dołoży troche i będe miała aparat.Jeśli ktoś chce wiedzieć to jest Nikon,ale jeszcze chce kupić tripod,żebym nie mósiała trzymać aparatu.Razem wszystko kosztuje 150 funtuw,czyli na polskie prawie 800 zł.
Mój ulubiony kolor lakieru w tym miesiącu to różowy neon,można go mieszać z wszystkim,a i tak wygląda fajnie.Pewnie sie zmieni bo dziś maluje paznokcie na bardzo jasny zielony. ;)
 Widzicie nawet tutaj widać jak bardzo jasny
jest ten kolor,kocham go <3
 Woo :) Mam wąsy.

4 comments:

Dziękuję za każdy komentarz,odwdzięcze się :)
Nie dodawaj się do obserwatorów jeśli nie będziesz wchodzić na mojego bloga!
Jeśli chcesz żebym odwiedziła twój blog,to przeczytaj posta.Nie pisz tylko
''super'' bo wtedy niewiem jaka rzecz cie zainteresowała.