Friday 15 June 2012

Bad hair day...

Hej wszystkim dziś PIĄTEK woo :D !!
Strasznie fajnie bo mam poniedziałek wolny,a w wtorek mamy dzien sportu.
Wczoraj umyłam włosy i zrobiłam dużo warkoczyków..odrazu mówie zły pomysł.
Moje włosy dziś wyglądały okropnie..potem troche wyprostowałam i wgl..więc jest okey :)
Ide na basen i tak więc sie nie przejmuje..Z wiktorią..
O i tylko wam chce powiedzieć że mam dwie przyjaciółki Które sie nazywają wiktoria..
Ale o tej trugiej wam jeszcze nie mówiłam.

Zrobiłam pare fotek,z laptopa więc sorry za jakość.



4 comments:

  1. Ja zrobiłam sobie warkoczyki dwa dni temu i wyglądałam jak pudelek ;p

    Świetny blog!!;**
    Obserwuję komentuję! A ty?

    pjoanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Och, ja równiez kiedyś zrobiłam sobie warkoczyki i miałam lekki "puszap" na głowie. Lecz gdy ktoś ma długie włosy i zbierze je w kitke, tak jak ja, nieźle to wygląda :)

    PS Świetny blog! Obserwuję, liczę na to samo ♥
    http://myworld-mypassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam ,żeby zrobić kitke ale mi to poprostu nie wyszło ;)

      Jasne <3

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz,odwdzięcze się :)
Nie dodawaj się do obserwatorów jeśli nie będziesz wchodzić na mojego bloga!
Jeśli chcesz żebym odwiedziła twój blog,to przeczytaj posta.Nie pisz tylko
''super'' bo wtedy niewiem jaka rzecz cie zainteresowała.