Wednesday, 27 June 2012

Break my bones

Hey ..
Dziś padało i musieliśmy iść do szkoły, a potem większa szkoła zrobiła przedstawienie ''GLEE''
Fajne nawet ;D Potem poszłam do domu,i porobiłam pare fotek pomalowałam paznokcie,i jadłam płatki bez mleka..bo mi sie nudziło : // Dziś najgorsza żecz to jest to ,że wiktoria złamała ręke,ja szłam do sklepu i podrodze do niej weszłam i widzę a ona ma no nie gips ale miała bandarze..A ja o mój boże ,co sie stało?
O ona ,że sie wywaliła i spadła na panele ..Szkoda ale jutro i tak/chyba/ przyjdzie do szkoły bo jutro jest disco i idziemy na kręgle z powodu tego ,że to przed ostatni dzień..A jutro w szkole też jest dzień pirzamowy i przychodzi się w pirzamie,ale ja przychodze w ciuchach w których idę na disco :) Teraz siedze w pirzamie i pisze posta,hehe :)







2 comments:

Dziękuję za każdy komentarz,odwdzięcze się :)
Nie dodawaj się do obserwatorów jeśli nie będziesz wchodzić na mojego bloga!
Jeśli chcesz żebym odwiedziła twój blog,to przeczytaj posta.Nie pisz tylko
''super'' bo wtedy niewiem jaka rzecz cie zainteresowała.