Wednesday 15 August 2012

Mój pies. ♥

Hey. :33
Dziś wstałam o 12;15 ohhh tak wyspałam się bardz dobrze,najpierw poleżałam sobię jeszcze z leonem,a potem wstałam i zjadłam płatki,i wściekałam się z leonem,hah.Potem musiałam czekać na łazienke z 5 minut o mój brat tam siedział,on normalnie siedzi więcej niż ja...No ale potem sie ogarnełam,i porobiłam zdj leonowi,ponieważ dziś notka onim.Więc leona kupiłam prawie już rok temu,najpierw bałam się go podnieś więc taka mamy koleżanka (ona znami jechała) go trzymała był w kocyku..słodziak.W domu był w moim pokoju i ciągle piszczał zebym go wzieła do uszka.I raz znim spałam,ale zdażył sie mały incydent.Ale nie szkodzi wkońcu był malutki,hehe,leon to shih tzu i ma 11 miesięcy,prawie rok.I wiem ,że nie wygląda jak shih tzu,ale pani go musiała tak opciąć.







10 comments:

  1. trzecie i ostatnie zdjęcie przeurocze :) / http://murphose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Słodki psiak! ;)
    Zapraszam do mnie: http://fotoinigi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. słodziak ; D . Ale ładniejszy jest w nowej wersji ; D . W długich włosach wygląda starzej ; ) . Pozdrawiam . ! ; )
    - admin stylówki

    ReplyDelete
  4. jest śliczny! ♥ po prostu przeuroczy piesek :)

    olencjaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ale on słodki. Ostatnie zdj. wymiata !

    Zapraszam do siebie. Blog jest nowy dlatego liczy się dla mnie twoja opinia o nim : ) http://vanilias.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ś;iczny piesek ! :*

    ReplyDelete
  7. Słodki : 3
    + Zapraszam do mnie : )
    + obserwujemy ? ; P

    ReplyDelete
  8. przesłodki! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz,odwdzięcze się :)
Nie dodawaj się do obserwatorów jeśli nie będziesz wchodzić na mojego bloga!
Jeśli chcesz żebym odwiedziła twój blog,to przeczytaj posta.Nie pisz tylko
''super'' bo wtedy niewiem jaka rzecz cie zainteresowała.