Thursday 30 August 2012

Postanowienie. (:

Heii wam ..
Wiecie co postanowiłam kręćić filmiki na youtube,zawsze byłam osobą która lubi kręcić filmy,o bloggowaniu jeszcze niewiem,ale raczej zrezygnuje,Lubię kręcić i łatwiej mi na youtubie kręcić filmy mogę je dodać następnego dnia lub wieczorem i ludzię mogą obejrzeć drugiego dnia.A na blogu trudno m codziennie robic zdjęcia,wiecie jak to jest jak czasem sie wam nie chce?Ja mam tak co dzień,a filmy mogę kręcic codziennie lub 3 razy w tygodniu dobra 4. :) Dziś nakręciłam filmik i zajeło mi to nie mniej niż 15 minut,teraz dodaje.
Podam wam mojego youtube i wszystko. :)

Moje imie na youtube :  Nataliathinks
Pierwszę video to będzie Haul :)
Proszę sybskrubujcie.

1 comment:

  1. hey zapraszam na nowy rozdział to juz 6
    karim-and-love-story.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz,odwdzięcze się :)
Nie dodawaj się do obserwatorów jeśli nie będziesz wchodzić na mojego bloga!
Jeśli chcesz żebym odwiedziła twój blog,to przeczytaj posta.Nie pisz tylko
''super'' bo wtedy niewiem jaka rzecz cie zainteresowała.