Tuesday 14 August 2012

Outfit ♥

Heei  :33
Wróciłam właśnie z fryziera nie mojego tylko mojego psa haha,i tam zostawiłam bidulka.Potem po niego pójde,lub mama jak wróci z pracy.Ale jeszcze niewiem.Więc pomyślałam ,że pokaże wam mój outfit.Wiem ,że mieszkam za granicą,ale pomyślałam ,że i tak moge robić outfity.Pomyślałam ,że jak leon będzie już po obcięciu może zrobię notke o nim,co wy na to? :)

Miłego Dnia.






Koszula-New Look/Spodenki-Atmosphere/Buty-Atmosphere/Kolczyki-Accessorize(to jest sklep)
Pod koszulą ta bandeau czyli niby taka opaska jest z-Denim 

Mam nadzieje ,że podobał sie outfit. (:

Chcecie notke o moim psie?

31 comments:

  1. Ja chcę notkę o twoim pokoju :3 Chyba że już jest..

    Obserwuje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może jak będzie 50 0bserwatorów,to zrobię video. :3

      Delete
  2. mega outfit .

    + zapraszam do mnie http://acute-acute.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. dodaje do obserwowoanych i licze na to samo ! :*
    dziekuje za mile słowa i podziwiam za piękny outfit ! :*
    http://kinga-wiara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. fajny oytfit i zapraszam do mnie cebula-czosnek.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Pięknaś ! :3
    Cudowny outfit ♥
    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  6. Fajny blog. Jesteś ładna ;3
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;dd

    ReplyDelete
  7. http://love-freedom12.blogspot.com/ - zapraszam ; *

    Fajny blog .

    ReplyDelete
  8. Wyrąbany masz teraz nagłówek :)

    ReplyDelete
  9. zbieram kapsle od tymbarka, ale sporadycznie :)
    pozdrawiam.
    gabu-site.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. koszula mi się podoba :) / http://murphose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Śliczna koszula :) Też bym taką chciała właśnie takiej poszukuję :PP

    madenoelle.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. fajna stylizacja:)
    +obserwuję i liczę na rewanż^^

    ReplyDelete
  13. Koszula ślicznaaa ;p
    Szortów też pozazdrościć ; *

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładne zdjęcia oraz nagłówek bloga ; ) )
    + obserwuję i licze na to samo ; 3

    ReplyDelete
  15. Hej :) Fajny blog :D Masz może ochotę zaobserwować siebie nawzajem ? Zapraszam na mój blog : pamietnik-kariny.blogspot.com :) Jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw mi link na swojego bloga w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę obserwacją ;)

    ReplyDelete
  16. Fajna koszula *_*
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam :D

    ReplyDelete
  17. Fajny outfit! (:

    + pewnie, że chcemy!

    xx, Claire

    ReplyDelete
  18. Świetna koszula
    Accessorize(to jest sklep) - rozwaliło mnie to ;p ! ale w sumie to w ostatnim poście pisałam o torebce z Accessorize i też nie wiedziałam czy bd wiedzieć o co chodzi ;p

    ReplyDelete
  19. fajna koszula od kilku miesiecy na taka poluje ale bandeau powinnas miec biale albo czarne te nie pasuje.

    mieszkam w norwegii :D

    zapraszam
    http://pokochajswojezycie.blogspot.no/

    ReplyDelete
  20. swietna koszula:))
    zapraszam do mnie
    http://karim-and-love-story.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. świetna koszula ; D . No pewka , że chcemy ; D . Pozdrowionka . ! ; D
    - admin stylówki .

    ReplyDelete
  22. proponuję czarny stanik, bardzo ładna koszula ; )

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz,odwdzięcze się :)
Nie dodawaj się do obserwatorów jeśli nie będziesz wchodzić na mojego bloga!
Jeśli chcesz żebym odwiedziła twój blog,to przeczytaj posta.Nie pisz tylko
''super'' bo wtedy niewiem jaka rzecz cie zainteresowała.