Thursday 16 August 2012

Zakupy.


Hey :3
Pomyślałam ,że mogę zrobić listę żeczy które chce kupić,i jak mogę je kupić,skąd wziąść kase.
Może wam to jakoś pomorze. :)

Pierszą żeczą są conversy :

1.Kolor converse które mi się podobają:
Fiolet,szary i czarny.Biały też spoko ale łatwo by się zniszczyły i ubrudziły.
2.Mogę oszczędać i nie kupować bzdet a słodycze kupować tylko ja jedziemy na zakupy.
3.Mogę zbierać z mniejszych pieniędzy i potem wymienić w automacie.
4.Conversy tutaj w sklepie kosztują 40,45.
Oczywiśćie funtuw.Ale na ebay kosztują 28 plus przesyłka,lub 32 i przesyłka. :3
1.Takie kolczyki łatwo można znaleść na ebay za bardzo niską cene.
2.Jeszczę niewiem jaki chcę bo dużo fajnych można kupić.
3. One napewno nie kosztują dużo,Nie zapłacę więcej niż 3 funty.
4.Przesyłka może być darmowa.



1.Przepraszam za takie małe zdjęcie,ale chcę kupić jedną z takich koszulek.
2.Jedna kosztuję 6.99,to nie aż tak dużo.




















1.Ten sweter jak zobaczyłam na ebay,poprostu umaram z szczęscia.Poprostu to czego szukałam.
2.Kosztuję prawię 12 funtuw,więc postaram się znaleść tańszy,ale jakoś dam radę. :D
3.Jak już mówiłam,będę oszczędzać.













Miłego Dnia. :3

9 comments:

  1. fajne rzeczy też chce conversy ;d

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie musiałaś po 5 razy dawać linku.

      Delete
    2. Wole vansy, zbieram na nie kasę, raczej już mam, ale to na lustrzankę ;)
      życzę powodzenia ;D

      Delete
  3. Oooooooo ♥.♥ Masz taki gust jak ja ! Wszystko z tego bym chciała !!
    Zapraszam : alaaj.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. też spisałam swoje must have i mam już troszkę kasy + euro, dorabiam sobie, bo są wakacje i już niedługo, powoli będę miała swoje ukochane rzeczy :)
    + polecam second handy, często można tam coś fajnego upatrzyć :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz,odwdzięcze się :)
Nie dodawaj się do obserwatorów jeśli nie będziesz wchodzić na mojego bloga!
Jeśli chcesz żebym odwiedziła twój blog,to przeczytaj posta.Nie pisz tylko
''super'' bo wtedy niewiem jaka rzecz cie zainteresowała.