Monday 20 August 2012

Nothing at all.

Heey
Dziś myślałam ,że saspałam aż do 17,tak naprawde była 11;53,wow. -.-...Wstałam i włączyłam telewizor potem oglondałam dom nie do poznania czy cos takiego ,hehe.Poszłam zjeść śniadanie,kanapki z serem i sok.Potem się troche ogarnełam,poszłam zobaczyć czy Karola wróciła już z polski,bo wczoraj ją widzałam na ulicy znaczy myślałam ,że to ona bo miała podobną bluzę.Piszę z wiką na MSN,nic dzisiaj nie chce mi się robić , na serio poszłabym gdzieś ale mi się niechce,pójdę z psem na spacer,a potem już lenichuje,all day all night. 




Miłego Dnia. (:

14 comments:

  1. Fajne zdjęcia i oczywiście blog!

    Obserwuję i komentuję!;*<3

    Jeżeli spodobał Ci się mój blog zapraszam do zaobserwowania byłabyś w stałym kontakcie!;)

    pjoanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. FAJNE ZDJECIA.
    DODAJ ZDJECIA LUB ZROB FILMIK ROOM TOUR :D

    ReplyDelete
  3. Ja też dzisiaj miałam taki leniwy dzień, to chyba przez ten upał ;)

    ReplyDelete
  4. Ja takie leniwe dni mam praktycznie codziennie :)

    ReplyDelete
  5. Hej. Nie chcę być niemiła ale może sprawdzaj pisownię zanim dodasz post ? :)
    Pisze się zaspałam a nie saspałam oglądałam a nie oglondałam

    ReplyDelete
  6. Luubię twój blog :).
    Wejdź do mnie, trwa konkurs ;D
    gabu-site.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Przecież wakacje są po to żeby leniuchować jak ty to mówisz ;)
    Zapraszam: http://niewiemczytodobrypomysl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja też leniuchuje i dobrze mi z tym:PP
    Super blog zapraszam do nas:)
    http://nati-kingol.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Fajny blog:]
    Zapraszam do mnie wicywikaaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz,odwdzięcze się :)
Nie dodawaj się do obserwatorów jeśli nie będziesz wchodzić na mojego bloga!
Jeśli chcesz żebym odwiedziła twój blog,to przeczytaj posta.Nie pisz tylko
''super'' bo wtedy niewiem jaka rzecz cie zainteresowała.